zondag 28 juli 2013

Tag |16 questions



Deze week ga ik op trektocht met paarden! Ik heb er heel veel zin in.
Ik kan weer een week niet bloggen dus doe ik maar een tag :)
In deze tag beantwoord ik 16 random vragen!


1. Hoe kom je aan je blog naam?
Ik heb er super lang over nagedacht, ik ben altijd al gek van het woord blue berry!
Dus ja, daar was: The world of a blueberry! :)

2. Als je je naam kon veranderen, wat zou het dan worden?
Ik denk Louïse :)

3. Als je terug kon in de tijd en je jongere jij advies kon geven, wat zou je zeggen?
Ja, ik wilde altijd de baas spelen over iedereen.
Dus zou ik zeggen dat ik niet zo'n baasje moest zijn! haha ;)



4. Hoe oud was je toen je voor het eerst een kauwgombal kon blazen?
Oeh daar was ik laat mee, iedereen kon het al. Ik denk op m'n 11e ofzo.
Vraag niet naar de kwaliteit van mijn bellen ;)

5. Wat wou je worden toen je klein was?
Eerst wilde ik, net als bijna alle meisjes, prinses worden :) daarna altijd dierenarts en daar denk ik nog steeds over na :)

6. Wat bestel je altijd bij Starbucks? 
Ik ben er pas 1x geweest, toen heb ik gewoon chocolademelk besteld, die niet zo lekker was..

7. Waar heb je ooit eens heel hard om gelachen?
Voor mij is dit echt een domme vraag, ik lach overal om!
Als ik melig ben, je wilt niet weten :D



8. Als je een muziekinstrument mocht bespelen, wat zou het dan zijn? 
Ik speel al piano, dat is echt super leuk! Maar ik zou graag heel goed gitaar kunnen spelen, maar dan wil ik het al kunnen en niet hoeven oefenen.. Haha maar dat kan natuurlijk niet.

9. Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent?
Ik ga met mijn hond naar een grasveldje en daar lekker muziek luisteren :)
Of onder een boom bij een rivier bij ons.

10. Favoriete films?
Oeh ik vind zoveel films leuk, niet echt een favo.
Ik vind twilight en the hungergames echt geweldig!

11. Wat is een snack waar je niet zonder kan? 
PAPRIKACHIPS!!

12. Wat is je favoriete dessert?
Chocoladecake of applecake Jammie!

13. Favoriete pizza?
Tonijn en Hawaii

14. Wat zou je liever willen, gedachten kunnen lezen of onzichtbaar kunnen worden?
Onzichtbaar worden! Lijkt me super gaaf, mensen achtervolgen enzo als
het nodig is. Gewoon heel handig :)

15. Wat heb je gedaan met je laatste verjaardag? 
Er kwam natuurlijk familie en m'n vriendinnen. Met mijn beste vriendin ben ik naar Duinrell geweest en naar het tikibad! Echt super leuk.

16. Als je een wens had voor jezelf, wat zou het dan zijn?
Gezond blijven en een hele lieve man :)

Hope u enjoy it!

1 opmerking: