zondag 4 augustus 2013

TAG| Als ik een... was dan was ik ...



Ja, vandaag weer een tag, gewoon omdat het super leuk om te doen is!!


1. Als ik een maand was, dan was ik Juli
Heerlijk zomer en natuurlijk zomervakantie! Verder hou ik ook erg veel van de maand mei :)
Alles is lekker vrolijk en zonnig!

2. Als ik een dag was, dan was ik zaterdag
Hmm zaterdag, lekker vrij en tijd voor mezelf. Ook de dag dat alles open is dus vanalles te doen. heerlijk uitslapen en laat naar bed.


3. Als ik een tijdstip was, dan was ik 7 uur 's avonds
Net na het eten, en de hele avond nog te gaan. Heerlijk. Ik ben echt een avondmens en doe alles 's avonds en helemaal niks 's ochtends :)

4. Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Niet alleen de planeet van de vrouw, maar ook van de liefde.


5. Als ik een dier was, dan was ik een paard
Het lijkt me heerlijk om een paard te zijn, zo sterk en elegant en zo heerlijk snel.
Vrij galloperen in het open veld..

6. Als ik een richting was, dan was ik west
De weg naar het Nederlandse strand en Engeland.

7. Als ik een meubelstuk was, dan was ik een hangmat
Aah, heerlijk lui liggen en lekker schommelen :)


8. Als ik een vloeistof was, dan was ik een slush puppy
Een lekker vrolijk gekleurd drankje :)

9. Als ik een boom was, dan was ik een appelboom
Een leuk groen boompje met appeltjes eraan.

10. Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer
Ik ben niet zo precies, en heb ook niet zoveel geduld. Hup, gewoon erin slaan die handel :)

11. Als ik een weer soort was, dan was ik een zonnige dag met wind
Lekker zonnig en vrolijk, de wind zijn mijn gedachten die overal heen vliegen.

12. Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Alle soorten muziek, van erg gevoelig tot vrolijk. Een piano is gewoon een prachtig instrument.

13. Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach als je niet meer kan stoppen met lachen.
Gewoon omdat dit 100 keer per dag voor komt bij mij :D

14. Als ik een kleur was, dan was ik blauw
Een mooie rustige kleur die toch ook erg vrolijk kan zijn en overal bij past.


15. Als ik een emotie was, dan was ik vrolijkheid
Ik lach erg veel en maak iedereen aan het lachen :D

16. Als ik fruit was, dan was ik een aardbei
Zomers, zoet en vrolijk.

17. Als ik een geluid was, dan was ik een lach.
Ik lach gewoon altijd, en niet onopvallend ofzo :p Je hoort me al van ver. Soms is het zo erg dat ik moet gillen! :p

18. Als ik een element was, dan was ik lucht
Lekker zweverig, net als mijn gedachten. Heerlijk dromen over vanalles en nog wat.


19. Als ik een auto was, dan was ik Een volkswagenbusje!
Schattig en vrij, lekker toeren en niet al te snel.

20. Als ik een plek was, was ik een mooi park waarin je vanalles kan doen.
Je kunt lekker chillen, dromen en denken maar ook leuke spelletjes doen, picknicken op een vrolijk kleed, in bomen klimmen, met je paard rijden of lekker zwemmen. 

1 opmerking: