woensdag 3 juli 2013

Review | Finish this book.


Vorige week heb ik een boek besteld, Finish this book!
Ik ben er nu een paar dagen mee bezig en het is heel erg leuk.
Het is een erg geheimzinnig boek en je mag absoluut niet verder bladeren.
Ikzelf heb ook nog geen idee wat er verder gaat gebeuren.
De beschrijving van het boek luidt:

Keri Smith verzamelde lege, verlaten en mysterieuze pagina's die nog niet helemaal af zijn. Het is jouw missie om de nieuwe auteur van dit boek te worden. Jij gaat verder met het onderzoek en zal de inhoud ervan samenstellen. Om dit te kunnen volbrengen, zul je een geheime intelligentie-training moeten volgen, die je in dit boek kunt vinden. 
Omdat niemand weet wat er in de toekomst ligt, is voorzichtigheid geboden. Maar weet... dit boek bestaat niet zonder jou! 

Het boek bestaat uit 4 delen, eerst een geheime inlichtingen-training dan volgen documentatie en observatie methodes, dan Artefact onderzoekstechniek en tot slot: handleiding. 

 

 

Ik ben op dit moment bezig met de documentatie en observatie methodes, en heb de geheime inlichtingen training gehad. Je krijgt veel opdrachten die je moet uitvoeren en dan ga je verder. 
Voorbeelden van een paar opdrachten:

  

 


Je moet ook dingen doen als: Eet een gezamenlijke maaltijd zonder te praten, Schrijf op hoe je dag was, teken je buurt en nog veel meer.
Verder kan ik er niets meer over zeggen want dat zou niet leuk zijn. 
Ik ben ook heel benieuwd wat er verder komt, het is erg leuk voor in de vakantie!

Het boek is te koop bij bol.com voor €13,99.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten