dinsdag 2 juli 2013

50 weird facts about me!



Als eerst wil ik jullie bedanken want al 87 personen hebben mijn blog bezocht!
En ik heb hem nog maar een maandje!
Dus echt heel erg bedankt en deel deze blog vooral met de hele wereld :')

50 facts about me.. Ik zie het erg vaak voorbij komen op blogs. 
Hier dus 50 (rare) dingen over mij :)

  1. Ik ben waarschijnlijk de enige die Marie Tulin heet.
  2. 3 jaar geleden heb ik vreselijke filmpjes op youtube gezet samen met mijn vriendin. We kunnen ze er niet af halen. aaah :0
  3. Ik speelde tot en met mijn 13e met de playmobil! :0
  4. Ik wil niets liever dan een geit in mijn tuin.
  5. Ik kan geen 5 minuten mijn mond houden.
  6. Ik ben boekjes verslaaft! (hier ga ik nog wat over posten)
  7. Ik maak heel vaak cake maar eigenlijk zijn ze allemaal niet te eten!
  8. Ik schrijf verhalen in mijn hoofd als ik fiets.
  9. Ik hou van skeeleren maar ik kan het niet.
  10. Ik wil een liedje perse in goed engels uit mijn hoofd kennen.
  11. Ik ben een gymkneusje..
  12. Ik hou van stoepkrijt :)
  13. Ik zit nooit op mijn mobiel! 
  14. Ik kan geen dag zonder internet.
  15. Ik vind kleine honden veel enger dan grote.
  16. Ik ben bang voor katten.
  17. Ik haat zoete popcorn.
  18. Ik haat achtbanen.
  19. Ik ben huppelen verleerd.
  20. Ik kan niet hoelahoepen.
  21. Ik heb reuzenvoeten :(
  22. Ik hou van schreeuwen op het schoolplein.
  23. Ik wil graag hardlopen maar ik ben er te lui voor.
  24. Ik hou van mijn pyama.
  25. Als ik een dier moest zijn ben ik zeker een paard!
  26. Ik breng al sinds mijn 7e mijn hele leven door met mijn beste vriendin.
  27. Ik heb weleens gras gegeten. (blijft in je keel haken, niet doen!)
  28. Ook wel eens boterbloemen.
  29. Ook wel eens paardenbloemen.
  30. Volgens mij ben ik een halve koe.
  31. Ik zit vastgekleeft aan de laptop.
  32. Ik vind het schattig als iemand Omnomnom zegt :)
  33. Ik vind eigenlijk alles schattig.
  34. Ik ben opgegroeid met mijn hond.
  35. Ik word helemaal hyper als er post voor mij is.
  36. En van kadootjes.
  37. Ik heb een dik konijn.
  38. Hij heet Pluisje.
  39. Dat is best een standaard naam.. 
  40. Ik vind loempia een grappig woord
  41. Ik lach overal om.
  42. Ik ben verslaaft aan duckfaces maken.
  43. Ik draai door van witte chocolade JAMMIE :D
  44. Ik zeg dat ik koken leuk vind maar eigenlijk is dat niet zo.
  45. Later ben ik schrijver (check over 10 jaar de boekwinkel)
  46. Als er dan nog boekwinkels bestaan..
  47. Ik bijt altijd op lolly's 
  48. Ik doe een uur over een slushpuppy
  49. Ik eet een zakje chips in 10 seconden op (': 
  50. Ik vind het jammer dat dit de laatste is :0
BONUS: 51. Ik vind smileys met neusjes ouderwets :-) aaahwrg
BONUS 2: Ik hou van deze smileys: :3 >.< :D :')

Dankje voor het lezen!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben de allerdikste smiley van de wereld
    :-) :-)
    BUT I LOVE CHIKENS!
    Xxxxxxxxxx Kimberley ( je beste vriendin)

    BeantwoordenVerwijderen