zondag 30 juni 2013

'London Wishlist'



Dit jaar ga ik samen met mijn vader 4 dagen naar Londen!
 Ik ben nog nooit in Engeland geweest en ik heb er dus ook echt zooo veel zin in.
Hier zie je mijn London Wishlist, met zowel
standaard als aparte dingen die me leuk lijken te doen:

  • Starbucks Coffee, Zoveel plaatjes heb ik er al van gezien! Het lijkt me echt gaaf om toch eens zelf zo'n groene beker chocolademelk (ik drink geen koffie!)  in mijn handen te hebben!
  • London Eye, Jaa! Ik wil een ritje maken in de London Eye! Dat mooie grote reuzenrad..Wel als het donker is en alles verlicht is natuurlijk :D
  • Borough Market, Is een hele grote voedselmarkt in Londen. 
  • Eekhoorns voeren in het Hydepark, In het hydepark lopen heel veel eekhoorns rond. Het lijkt me leuk om ze pinda's te voeren :)
  • M&M's store, In Londen heb je een hele grote M&M's store waar ik graag wil kijken.
  • In een Dubbeldekker rijden, Ja als je dan in Londen bent moet je natuurlijk in de traditionele rode dubbeldekkers hebben gezeten!
  • Madame Tussaud's, Natuurlijk wil ik gaan kijken bij Madame Tussaud's, zeker nu One Direction er ook in staat! :)
  • Harrods, Een van de bekendste grootste warenhuizen van heel Engeland. Ze hebben ook een dierenafdeling met puppies! Hier geld wel: kijken maar niet kopen! want het is een hele dure winkel.
  • Chinatown, Het lijkt me echt gaaf om Chinatown te bezoeken.
  • Piccadilly circus, Een plein waar ik zeker in het donker wil komen.
  • Camden, Een leuke wijk met een supergrote markt.

Ik ga dus echt een city trip maken, en wil zoveel mogelijk bezoeken in 4 dagen.
Verder zien we nog wel. Het word vast geweldig!

1 opmerking:

  1. Je moet ook langs forever 21 en Primark gaan ! (:

    x
    http://whathappeninlife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen