maandag 24 juni 2013

Summer tag!



Hoewel het op dit moment regent is het nu toch echt zomer!! :D
Lange dagen, zon, zee en strand! vandaag doe ik de summer tag..



Wat is jouw favoriete nagellak deze zomer?


Ik heb helemaal geen favoriete nagellak. Het liefst doe ik gewoon een stuk of 3 kleuren om en om op mijn nagels, bijvoorbeeld roze, geel en blauw. Lekker vrolijk. Met figuurtjes op mijn nagels maken ben ik maar gestopt want daar ben ik veel te onhandig voor! haha.


Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer, of blijf je lekker thuis?



Dit jaar ga ik samen met mijn vader een week naar Londen! Ik heb al bijna heel Europa gezien maar ik ben nog nooit in Engeland geweest! Ik heb er echt zo veel zin in. Ik ga ook nog op trektocht met paarden bij het Lamoen in Overijssel. Samen met een vriendin ga ik met een groep 3 dagen rondtrekken  en daarvoor krijg je 2 dagen trainingen met paarden, sinds december staan we al te springen! haha.

Wat draag jij het liefste met warme tempraturen?

 
Het liefste draag ik gewoon leuke stoere shorts met een leuk hempje erop. 
Maar op warme avonden draag ik graag mooie zomerjurkjes! 
Het strikje op het bovenstaande jurkje vind ik zo schattig!

Wat is jouw ultieme zomerhit?
Ik heb nu niet echt bepaald een zomerhit..
 Maar het liedje stay stay stay geeft me toch wel een erg vrolijk zomers gevoel :)

Wat is jouw favoriete zomergeur?

Hmm ik gebruik niet echt parfum of dergelijke. Laat ik het maar gewoon
op de natuurlijke geur van de zomer houden, bloemen, zee, gemaaid gras ;)

Wat draag jij als je gaat zwemmen? 
Dit is mijn bikini voor 2013. Ik vind hem erg leuk met al die kleurtjes.
Ik draag altijd bikini's bij het zwemmen. Soms nog een zwemshort erbij.

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?

Dit soort kleurige bandjes die je op markten kunt kopen vind ik echt heel erg leuk.
Zo veel en kleurig mogelijk!

En mooie zomerjurkjes natuurlijk!


2 opmerkingen: