zondag 23 juni 2013

Shoplog van 21 juni




Vandaag weer een shoplog (: Ik heb afgelopen vrijdag gezellig met mijn moeder gewinkeld in Ede. We hebben echt hele leuke dingen gekocht. Vooral bij de NewYorker en ook nog wat bij de Open 32.




Ik ben echt verlieft op dit schattige zebra shirt! hij is van de NewYorker.
prijs ben ik vergeten maar hij was iig onder de 10 euro.


Dit shirt vind ik ook echt geweldig <3 Hij is van Hilfiger en wel aardig prijzig
 maar het was 50% opruiming.
Hilfiger T-shirt - Open 32 - 19,95


Dit is een heel leuk mint achtig T-shirt met schattige pareltjes.
LOVE shirt - 12,95 - NewYorker -


Dit Shirtje vind ik echt heel erg leuk! er staan doorschijnende lettertjes op.
 De riem is een leuk neon oranje.
Shirtje - 29,95 - Open 32
Riem - 9,95 - Open 32


Deze shortjes vind ik zoo leuk! De donkere vind ik kei leuk door de stipjes aan de onderkant.
De lichte is ook super gaaf door de witte patroontjes die erop zijn genaaid.
Donker short - 24, 95 - NewYorker
Licht short - 24,95 - NewYorker


Ik heb ook nog wat andere spulletjes gekocht. Als shampoo gebruik ik sinds kort de 'langer fris' shampoo van Andrelon. Mijn haar wordt best snel vet en deze shampoo helpt best goed.
Bij de kruitvat hebben we een nieuw scheermesje gekocht met 2 zeepachtige dingen ;p Het komt erop neer dat ze de huid een goed vochtbalans geven. Ik ben benieuwd (;  De nagellakjes (blauwe glitters en een topcoat) zijn beide van Essence. Ik vind nagellak van Essence echt heel goed!
De Zonnebril vind ik ook schattig hij is neon groen :)
Andrelon shampoo - kruitvat
Blauwe glitter nagellak  -Essence - 1,95 euro
Topcoat - Essence - 1,95 euro
Zonnebril - NewYorker - 5,00 euro
Scheermesje - Gilette Venus - 9,95 euro


En aan het einde van de dag vonden we ook nog deze leuke oranje gympen!
Gympen - NewYorker - 12,95 euro.

Ik ben echt heel erg geslaagd, de NewYorker is echt een hele leuke winkel!

Wat vindt jij van mijn spulletjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten