zaterdag 22 juni 2013

CHIO Rotterdam

 
Vandaag ben ik naar het CHIO geweest! Een internationale springwedstrijd in Rotterdam..
We hadden gratis VIP kaarten gehad van iemand! lees snel verder
over dit event en kom en zie met wie ik op de foto sta ;)





Het duurde even om het te vinden maar uiteindelijk zaten mam en ik 
om half 2 in de shuttle bus op weg naar het event!


Toen we er waren aten we meteen een frietje! we waren uitgehongerd ;)

We hadden nog een uurtje de tijd voor de springwedstrijd begon
 en ik ging op zo'n rodeo stier haha. (oke ik viel er best snel af!)


Kijken bij het inrijden van de paarden :)


Om 3 uur begon de wedstrijd, wij zaten in een skybox en hadden goed uitzicht!
Maar echt.. wat een ongelofelijke arrogante kakkers lopen daar rond zeg! :p 
Ferrari dit, horloge dat.. Bij de koningin eten ohohoh!
 Gelukkig was ik er voor de paarden en niet om leuke mensen te leren kennen! ;)
De wedstrijd was erg leuk, eerst 42 deelnemers die een parcour springen. 
De combinaties die foutloos zijn mogen door naar de baragge. Daar deden er 14 aan me.
Uiteindelijk heeft een combinatie uit Amerika gewonnen. Nederland was 4e.


Het was wel koud en het waaide erg hard! Hier hadden we lekkere dekentjes gepakt :)


In onze skybox was Wibi Soerjadi, een bekende pianist.
Natuurlijk vroegen we om een foto ;)

Maar dat was niet de enige bekende in onze skybox. Mijn moeder zag op het laatste ook nog:

Jan Peter Balkenende! ja hoor tuurlijk :p 
Ik vind het echt leuk dat ik een foto met hem heb haha! :)
Hij zei toen hij met me op de foto ging:
 'ga maar rechts staan want mijn andere kant ziet er niet uit, dit is mijn goede kant'
En hij zei dat hij een hekel had aan het vak biologie.. weer wat geleerd (; 

Het CHIO is echt een heel leuk evenement, ook voor kinderen. 
Wel een beetje heel veel rijkelui maar oke. 
Deze dag vergeet ik niet zo snel! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten