donderdag 20 juni 2013

100 things to do this summer!!



Yeay! het is bijna zomer! 8 weken vakantie en tijd hebben
om dingen te doen wat je leuk vindt!
Dit jaar heb ik een lijst gemaakt met 100 dingen om te doen deze zomer!
Ik heb geen idee hoe ik dat allemaal moet doen maar ik ga het gewoon proberen en anders doe ik het lekker volgend jaar :) Hier is mijn 'summer bucket list' =D



1. Disney films marathon
2. Op een camping slapen
3. kamperen in de tuin
4. Bekijk een zonsondergang en zonsopgang
5. Verf gevecht!
6. maak een slip 'n slide
7. Doe de teken of foto challenge (zie andere blogs van mij)
8. Kampvuur
9. strand!!
10. paardrijden op het strand :3
11. Maak een summer playlist
12. Leer skaten
13. Kanoƃ«n
14. Op vakantie in het buitenland (Denemarken?)
15. Kerf mijn naam in een boom
16. Dierentuin (:
17. Dans in de regen 
18. maak een shirt
19. Ga in een leuke waterglijbaan
20. Spring in een zwembad met al mijn kleren aan
21. vinger verven
22. draag super veel shorts
23. Maak en eet een ge-wel-dig ontbijt
24. Ga naar een grote markt
25. Tan tattoo
26. BBQ
27. Heb een geweldig slaapfeest
28. Bouw het coolste zandkasteel ever!
29. Zeg een dag overal 'ja' op 
30. hou een zomerdagboek bij
31. maak een blog en blog! (: 
32. laat overal leuke berichtjes achter
33. Zwem in de linge (rivier bij ons)
34. Spring in het water met een schommel
35. maak een 3 gangen menu 
36. Heb een extreem waterballon gevecht
37. Picknicken in het park!
38. maak smoothies (nog nooit gedaan :0)
39. schreeuw complimentjes uit het raam als de auto rijdt.
40. Schrijf een one direction fanfiction
41. smashbook (zie andere blog)
42  Gebruik de hele dag een andere naam
43. Bestel krabburgers bij de mc donalds, als ze zeggen dat ze die niet hebben vraag waar spongebob is :D
44. survivallen
45. midgetgolfen!
46. maak een Music video
47. kijk vuurwerk
48. trektocht met paarden!! :D
49. Verbrand werkboeken en agenda in een groot vuur.
50. zorbing! :D (ken het nl woord niet)
51. Rijd op een ezel ;3
52. 'messy twister' :)
53. Maak een bord of shirt met: 'free hugs' 
54. maak een lekkere cake
55. Eet cake pops (nog nooit op)
56. Hou mijn kamer netjes! :0
57. Start een verzameling
58. Schilder een steen 
59. Maak een nieuwe vriend(in)
60. Draag rare kleren op straat
61. Bowlen (:
62.Ontbijten bij de hema of mc donalds
63. Zwem heel veel :)
64. Maak een filmpje en zet hem op youtube
65. slaap de hele nacht op een trampoline
66. Stuur een bericht in een fles
67. zibline :3 
68. Maak 1 dag elk uur een foto
69. zumba dansen :)
70. karaoke (ik kan NIET zingen!)
71. Speel beach volleyball (met knappe jongens :3)
72. Drijf op een opblaasbeest
73. probeer oreos (nog nooit op)
74. Vul een baby zwembadje met limonade
75. Kleur een kleurboek in 
76. Maak lol met een roltrap
77. Ga van een steile grasheuvel af met een skateboard :p
78. Ontdek nieuwe leuke liedjes
79. Ga naar een boerderij
80. Maak gekke foto's op het strand
81. Luister heeel veel naar 1D
82. Zit op ons dak (hoe ga ik dat ooit doen?)
83. Doe een wens bij een vliegende ster
84. Ren na 12 uur 's nachts om het huis, gewoon omdat het kan!
85. Maak een wensboom
86. Maak een tuintje
87. Bak midden in de nacht een taart 
88. Maak een leuke stoepkrijt tekening
89. Lees een leuk boek 
90. Maak een schilderij 
91. Leer surfen
92. Bezoek een mooie stad
93. Maak zelf ijs
94. Maak een autotje en hou een race
95. Maak leuke nail art (dat kan ik gewoon niet)
96. Ga in de jacuzzi, bubbelbad met veel schuim en sauna
97. Koop een super leuk kettinktje (hoe schrijf je dat :0)
98. Hou een race in een winkel karretje
99. Lig in een hangmat en val eruit
100. Maak een leuke DIY 
Ga jij er ook een paar doen? 

1 opmerking: