zondag 14 juli 2013

My 5 Internet favourites <'3


Internet, ik kan niet lang zonder! Ik ken mensen die er niks aan vinden.
 'Saai, wat moet je er nou allemaal op doen?' Ik verveel me nooit op internet.
 Lees snel verder voor mijn favoriete dingen :)



1. GOOGLE
Internet = Google en google = internet..
Ik hou van google, je kan er gewoon alles opzoeken :)
heeft geen uitleg nodig denk ik.

2. BLOGGER
Natuurlijk blogger! Anders had ik deze blog natuurlijk niet :)
Ik ben ook gek op het lezen van andere blogs,
Op dit moment lees ik vooral:
- lovelivingmylovelylife.wordpress.com
- mynotebook333.blogspot.com
- diyaax.blogspot.com
- neoninajar.blogspot.com

3. YOUTUBE
Jep, youtube staat zeker op 3! 
Het is wel erg verslavend want je wilt gewoon weer op een volgend filmpje klikken.
Als je me niet tegen houd zit ik de hele dag te kijken :)

Mijn favoriete youtubers!



1. The Janoskians! 
Just another name of silly kids in another nation ^^
Een groep van 5 jongens uit Melbourne die echt geweldige filmpjes maken.
Ze doen challenges, dare or dare's en doen gewoon gestoord!
Ze zijn al best bekend! (en zeker niet lelijk!)




Kanalen: - janoskians
              - janoskiansblog
              - DareSundays




2. Jack en Finn Harries
Het kanaal is eigenlijk van Jack maar hij maakt ook veel filmpjes met zijn tweeling broer Finn.
Alleen al hun schattige accent en je bent verlieft!

Kanaal: Jacksgab



 3. Teske de Schepper



Teske is Nederlands, ze maakt filmpjes over fashion maar ook
over persoonlijke dingen en random stuff.
kanalen: -Teske de Schepper
             - MyLoveBugLife
Blog: http://www.teskuh.nl/

En natuurlijk nog veel meer zoals:
- Macbarbie07


- PointlessBlog (alfie)



- Furtjuh



- thecomputernerd01




4. TUMBLR

Geweldig al die mooie plaatjes! <3
En natuurlijk weheartit.\

  

5. Girlscene
De naam zegt het al: een meidensite!
Nee ik hou helemaal niet van make-up maar het is meer dan dat.
Er staan leuke artikelen op, DIY's, een forum en er staan veel blogs op.
Genoeg te doen voor mij dus :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten