donderdag 13 juni 2013

TAG- And thats who i am..



















Vandaag doe ik de 'And thats who i am' tag. Je kent het vast wel, die mooie plaatjes die wat over je zeggen. Ik ga de plaatjes die bij mij horen aan jullie laten zien. Zo kun je me meteen wat beter leren kennen :)




Ik hou echt van ballonnen, zo leuk om ze hard omhoog te slaan ;) 
Toen ik klein was tekende ik altijd gezichtjes op de ballonnen en 
waren ze de hele week mijn beste vriendjes!
 Ik moest huilen als ik afscheid van ze moest nemen haha (: 




Als er eindelijk een brief voor mij in onze brievenbus ligt scheur ik hem meteen open. Ik krijg bijna nooit brieven en ik wordt helemaal hyper als ik er een keer 1 krijg!



Je moet mij echt niet tussen een groep mensen zetten die ik niet ken want 
dan voel ik me super ongelukkig! ik ben heel verlegen voor andere mensen 
terwijl ik juist met mijn vriendinnen heel gek doe. Ik ben echt slecht in nieuwe vrienden maken..


Ik draag nooit make-up. Nooit. Ik vindt dat het me echt niet mooier maakt ofzo ;)
 je bent mooi zoals je bent en ik vind het al helemaal een ramp om op te doen :p.


Oh ik hou zoveel van Converse schoenen! Ik heb elk jaar wel een paar. 
Toch jammer dat ze niet erg lang meegaan. Dit jaar heb ik een hele mooie kleur licht blauw. 
Het lijkt me super gaaf om ze te hebben met de britische vlag! <3


Hoewel ik het echt heel irritant ga vinden dat het zolang 
duurt blijf ik van spongebob houden! Zijn domme vierkante blije hoofd.. (:


Ik hou van de janoskians!, ze maken hele leuke filmpjes op youtube. 
Altijd als ik naar hun kijk staat er het hele filmpje een big smile op mijn gezicht :D


Ik ben christen en geloof in God.


Als ik eraan denk hoe mensen met deze wereld omgaan wordt ik echt gek!
 Ik zou later zo graag wat willen betekenen voor de aarde! Om vervuiling te helpen verminderen ofzo :)


Al sinds mijn 6e hou ik altijd een dagboek bij. Anders heb ik het gevoel dat ik
 mijn leven vergeet en eigenlijk is dat ook zo. Als ik nu bijvoorbeel een random dagboek pak 
en er in lees kan ik me die dag nog helemaal herinderen :) Ik kan mijn dagboeken alleen nooit volmaken. 
Dat is me echt nog nooit gelukt. Ik wil altijd een ander leuk boekje. Ja mensen.. ik ben boekjesverslaafd! 


Als het donker is en ik ben alleen thuis wordt ik echt gek. Hoewel we een hond hebben
 vindt ik het echt niet fijn! Het gebeurt dan ook eigenlijk nooit.. 


Oh ik wordt echt heel erg snel zenuwachtig! Dan ga ik helemaal trillen enzo.
 Iedereen heeft het wel maar ik wordt het echt heel erg snel.


Dom blondje? oke soms wel! (maar dan heb ik tenminste een excuse;)) 
Verder ben ik zonder mijn lompe acties meegerekend helemaal niet zo dom.


Ik HAAT discriminatie. Of je nou in God gelooft of in Allah, Je een hippie
bent en je haar felblauw verft. Of je nu Zwart of wit bent.. 
Wat maakt het nou uit, we zijn toch allemaal mensen? we hebben toch allemaal gevoel?
 Laat iedereen gewoon doen waar hij zich goed bij voelt! 


Ja deze heeft geen uitleg nodig :D


Mischien vindt je het kinderachtig maar ik slaap sinds mijn 6e met een knuffel.
 Een hondje hij heet bobby. Het is niet dat ik niet zonder hem kan maar ik vind het gewoon fijn haha.


Als je alleen al kijkt naar de afgelopen 2 jaar ben ik echt al heel erg veel veranderd! Ik had eerst 10(!) mm overbeet en nu staan mijn tanden kaarsrecht :) En ik had vroeger altijd een staart in
 en nu draag ik mijn haar gewoon los. Geloof me, dat is een heel groot verschil! 
Ook qua kleding smaak en kleuren ben ik erg veranderd!


Als ik met mijn vriendinnen ben schaam ik me nergens voor. We zijn allemaal doorgedraaid echt waar!
We lachen en gillen de hele buurt bij elkaar!

Herken je een paar plaatjes bij jezelf? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten