zaterdag 8 juni 2013

Eerste post en ABC-tag!



Ja dit is hem dan.. mijn eerste blogbericht!
Nou ja, eigenlijk niet want ik ben de tel kwijt geraakt van alle blogs die ik gehad heb!
Meestal had ik er na een paar weken wel weer genoeg van maar nu ga ik het anders doen!
Dit wordt een blog over alles wat ik leuk vindt, dus ik ga me niet aan een onderwerp houden.
Gewoon alles wat me bezig houden in dit leven op deze mooie planeet! :)
Ik heb super veel zin in het bloggen en ik hoop dat jij zin hebt om het te lezen :3
Lees snel verder voor de ABC-tag :)



ABC-tag Op veel blogs staat de ABC-tag dus waarom zou ik hem niet doen?
Nu kunnen jullie me meteen een beetje leren kennen :)

Age\
Op 11 april 1999 ben ik geboren, ik ben nu dus 14 jaar.

Best friends\
Mijn allerbeste vriendin is Kimberley al 7 jaar zijn we bff :) sinds de dag dat ik haar leerde kennen gaat ze nooit meer weg! letterlijk want ze woont bijna bij ons haha (:



Chore you hate\
Huiswerk! ja wie niet? Ik vindt school wel leuk maar dan thuis nog gaan leren..
Ik heb altijd zoveel te doen, en dan helemaal geen zin!

Dreamhouse\
Een schattig boerderijachtig huisje.. niet te groot maar ook niet te klein.
 Kleurig ingericht met eromheen  een paar mooie weilanden voor mijn paarden <3

Essential start of your day\
Mijn ontbijt, ik ben echt gek op ontbijten. meestal eet ik tresor cornflakes hazelnoot, jammie. Maar als mijn vader een gebakken eitje met spek heeft gemaakt is mijn hele dag meteen al goed!

Gold or Silver\
Zilver, Ik vindt het een wat mooiere frissere kleur.

Favourite colour\
Ik vindt mintgroen een hele mooie kleur, en alle soorten blauw.

Height\
1.68 meter.



Instruments\
Piano! Ik speel nu 3 jaar en het is geweldig, ik heb ook weleens gitaar gespeeld maar daar ben ik al na een paar maanden mee gestopt omdat ik het niet leuk vond.

Job title (most recent)
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens gewerkt! wel stage gelopen en vrijwillig werk maar niet echt een baantje.

Kids\
Ik hou niet zo van kinderen maar later wil ik ze zeker wel!

Life is incomplete whitout..\
Kimberley, we doen alles samen en zonder haar zou mijn leven een stuk saaier zijn!



Music that you always listen to\
One direction! ik hou van ze! Hun liedjes vindt ik echt geweldig.

Nickname\
Eigenlijk noemt iedereen me gewoon Marie. En soms Lin :)

Overnight hospital stays\
Nog nooit gelukkig! Ik kom eigenlijk helemaal nooit in een ziekenhuis, mischien heb ik een keer bloedgeprikt maar thats all!

Phobias or fairs\
Ik ben wel voor meer dingen bang, achtbanen, de kerstman ;) Ik heb een lichte vorm van hyperventilatie.

Quote of a song\


Reason to smile\
als ik one direction funny moments kijk op youtube, staat er het hele filmpje een big smile op mijn gezicht.

Siblings\
2 broers, van 20 en 21 jaar.

Time you wake up\
kwart voor 7

Very important date this year\
29 juli, dan ga ik een hele week een trektocht maken te paard! ik kijk er al een jaar naar uit :)

Worst habit\
Ik vergeet de tijd en dan ben ik altijd te laat, in de ochtend duurt het ook nog wel een uurtje voor ik wakker ben en dus ben ik heel sloom.

X-rays you have done\
Geen :)

Yummie food you make\
chocolade mouse! jamiee!!

Zoo animals
Zebra's <3



XOXO Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten